mandag 23. juni 2008

Lite liv for tiden..

Det er ikke mye som foregår for tiden å heller ikke mye å blogge om. Dagene går stort sett i å ta livet med ro å nyte att jeg har ferie, (enn så lenge) hadde såklart vært enda litt bedre om været kunne ha blitt en smule snillere. Er jo bare regn, regn og regn for tiden. Ikke noe kult. Men ettersom været er såpass dårlig, blir det inneaktiviteter det går i.

Jeg fikk Beauty boxen jeg bestilte for noen dager siden, å nå har jeg satt meg ned å sotert alt jeg hadde av sminke og slike ting. Skal ikke skryte på meg å verken bruke masse sminke eller å ha ekstremt mye, men over tid så er det utrolig hva som samler seg opp i skapene. Nå er det tatt en oppryddning i alle skap på badet og skal si det ble god plass. Kastet nesten 2 bærerposer med gamle kremer, gamel sminke osv. Sier litt om meg når sminken går ut på dato kansje, men men.

Nå har jeg begynt på mitt neste prosjekt, nemelig kleskapet. Jeg har funnet ut att jeg har alt for mange klær. Ja, du hørte riktig. Jeg er jente og innrømmer att jeg har for mye. Hadde alle klærene vært passe hadde det ikke vært for mange, men ettersom over halvparten av innholdet i skapet er alt for stort trenger jeg virkelig å ta en oppryddning der. Jeg tror faksisk det kommer til å bli rimelig tomt når jeg bare har igjen det tøyet som passer, men da er det jo bare en løsning på det. Shopping:) Hehe:P

Nei da, jeg skal prøve å være fornuftig å ikke gå bannanas i butikkene, men jeg låver ingen ting;)

Var sikkert ikke det mest givende innlegget dette her, men iallefall en liten oppsumering på hva som skjer her for tiden, for å være konkret, nesten ingen ting. Men for all del, jeg klager ikke på å ha god tid å ikke måtte stresse rundt for å rekke over det ene og det andre. God tid er det beste som finnes!

सी यू

3 kommentarer:

Anonym sa...

Like it that way;)

Anonym sa...

Alltid deilig med masse tid ^^
Takk for kommentaren forresten ;D

ღTindraღ sa...

Jepp, herlig med masse tid. Man får iallefall gjort alle de tingen man tenker på att man skulla ha gjort ellers men som man ikke rekker over:)