mandag 23. juni 2008

Jeg er hekta!


Jeg har den siste tiden blitt bare mer å mer hekta på det nye potetgullet fra Kims. Å da med smaken av vårløk og sort pepper. Jeg liker som regel bare potetgull med saltsmak, men dette er super godt.

Det er også veldig sprøtt, noe som potetgull definitivt skal være. Det er heller ikke for krydrert slik att man blir ubeskrivelig tørst når man spiser det.

Kims vil gjerne ha oss til å tro att dette er en "sunn" chips, men potetgull er og blir usundt spør du meg. Men godt er det deffinitivt! Og det faktum att det er solsikkeolje som er brukt under produsksjonen gjør det sikkert ikke mer usundt enn annet potetgull iallefall.

Jeg har ikke for vane å telle kalorier, og har heller ingen plan om å begynne med det. Jeg spiser det jeg har lyst på til en hver tid så å si, og trives med det:)

सी यू

0 kommentarer: