søndag 15. juni 2008

Lenge siden sist, på tide med en oppdatering.

Nå er det noen dager siden sist jeg skrev noe her. Grunnen til det er vel en kombinasjon av lite tid, samt sløvhet. Har skjedd en hel masse siden sist men orker ikke legge ut i det vide og det brede, så tar kortversjonen:)

Torsdag: Møtte Andreas, Linn og Leiv Martin i byen etter jobb. Vi satt først en stund på mormors som er en koselig cafe/pub/bar. Før vi bestemte oss for å dra å spille litt bowling. Ressultatet på bowlingen trenger vi egentlig ikke snakke mer om, men alle skjønner vel att det gikk heller dårlig. Etter bowlingen dro vi opp til Andreas og Linn en tur der det ble litt spilling av både fussball og ps2. Trivelig og morsomt! Etter en stund var klokken passert 12 og det var på tide å finne veien hjem igjen.

Fredag: Var på visning igjen. Denne leiligheten så betraktelig bedre ut enn den første jeg så på. Tror det blir å legge inn bud på denne. Skal ned å snakke med megler på tirsdag. Blir spennede! Etter visning og jobb dro jeg hjem å ante fred og ingen fare før jeg plutselig fikk besøk av en splitter ny audi a3 i gården her. Skal si den var lekker! Om noen føler for å gi meg en slik til jul eller bursdag så er dere hjertelig velkommen. NICE er vel rett beskrivelse. (Ja, er kansje en smule misunnelig på den ja;)

Lørdag: Dro oppover til Ålen sammen med Tussi. Jeg og Ingmar hadde meldt på hundene på utstilling på Røros på Søndagen så da passet det bra med ett lite stopp i Ålen fra Lørdag til søndag. Trivelig kveld, da vi blant annet fikk gådd en liten tur med hundene, badet de før utstillingen og sist men ikke minst fikk masse kjæreste kos:)

Søndag: Utstilling. Meget spent på hvordan dette skulle gå, med tanke på att hverken jeg eller Ingmar noen gang hadde stilit ut hund. Og ingen av de to hundene hadde vært på utstilling før. Mange nye inntrykk for de to firbente og også for oss to som foretrekker og bruke to ben. Jeg må si selve utstillingen gikk over all forventning for min og Tussi sin del. Tussi fikk 1.plass, og HP (Hederspris) Kunne ikke gådd bedre enn det. Nå skal det sies att hun var den eneste som stilte i sin klasse, men kunne alikavell fått 2.plass eller dårligere. Håper på flere konkurenter neste gang vi skal på utstilling. Blir litt mer spennede da. Da satser vi på 1.UK. og ett cert hadde jo selfølgelig ikke skadet det heller. Fikk med oss tre bånd hjem, samt en liten vase. Søt var den.

Tispen som ble best i rase (engelsksetter) er fra de samme linjene som Tussi og Uno, og også fra oppdrettet til min onkel. Noe som var litt gøy. Vi dro før det ble kåring av best in show så hvordan hun gjorde det der vet jeg ikke.

Nå har vi kommet oss hjem igjen og jeg er sliten etter en lang dag. Tror nok det blir tidlig kveld i dag.

सी यू

0 kommentarer: