søndag 1. juni 2008

Kjolekjøp

Da har jeg handlet meg sommerkjole. Det ble kjøp på H&M. Jeg er veldig spent på om denne kommer til å passe! Dette er pga av att jeg kjøpte den på barneavdeligen. Hvem hadde trodd det? Jeg syns iallefall den var supersøt så krysser alt for att den passer. Og om den ikke gjør det så er det liksom ikke århundrets krise ettersom den kostet hele 50kr.

Nå skal jeg bare se om jeg finner ett par med leggings og ett par søte sandaler så har jeg iallefall sommerantrekket klart. Håper på masse dager med sol og høye tempraturer slik att det går ann å gå lettkledd.

Jeg kjøpte også en ny topp når jeg var inne på H&M. Denne var også kjempe søt syns jeg. Å ikke minst i den fargen jeg er så glad i. Topper får man jo heller aldri for mange av så da var det liksom greit å kjøpe denne også.

Nå er det bare å nok en gang vente på pakke, og smøre seg med tålmodighet. Men satser på att sitatet: "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves", stemmer denne gangen.

सी यू

0 kommentarer: