søndag 1. juni 2008

Da var vi hjemme igjen.

Da var jeg å Tussi kommet hjem igjen etter en kjempe trivelig helg i Ålen. Kan skrive under på att det er lenge siden jeg har hadd det så bra som jeg har hadd de siste to dagene, og gårsdagen var bare helt super duper! Gleder meg masse til neste gang allerede. Håper det blir om 14 dager, noe som ikke er så alt for lenge til heller, heldigvis. Da er det også hundeutstilling på Røros som det hadde vært morro å fått med seg.

Troll som er broren til Tussi og Uno stilte på sølvhund utstillingen i helga å fikk da 1.plass og HP. Kjempe bra ressultater! Hadde vært morro å få stilt Tussi også får å se hva hun er god for sånn bortsett fra hva vi mener om henne personlig. Men det blir det vel en ordning med. Eneste som er litt dumt med tanke på utstillingen om 14 dager er att Tussi da er 4 dager ifra å være 1 år, noe som har betydning på hvilken klasse hun stiller i. Men men, morro uansett da!

Kjøreturen hjem i dag gikk helt fint. Var en del kø etter vi hadde passert Støren, men man kan vel ikke forvente annet på en søndags ettermiddag/kveld. Iallefall ikke når det har vært så bra vær som det har vært denne helgen. Sikkert mange som har vært på hyttene sine tenker jeg.

Nå skal jeg starte prosjekt skifting på chincillabur. Tror ikke det tar så lang tid som det pleier å gjøre ettersom jeg har fått nye bur. Men blir iallefall litt spennede å se hvor lang tid jeg faktisk bruker.

Etter jeg er ferig med det skal jeg ta en dusj, lage meg en stor kopp med jordbærte og sette på en film. Ikke helt bestemt meg for hvilken film enda, men regner med det blir en komedie i dag også. Kansje ikke noen stor bombe.

I morgen er det mandag igjen og en ny uke. Gleder meg til helga da det er Trondheim Rock. Håper på å få med meg noen av konsertene der å da spesielet stagedolls. Om jeg får med meg den er jeg happy iallefall!

सी यू

0 kommentarer: