mandag 26. mai 2008

Syk og svak...

Ikke noen morrsom natt eller dag i dag. Våknet i natt rundt klokken 3 og måtte da stå opp å rope på elgen for første gang. Etter dette såv jeg ikke mye fram til klokken var 10 kan man si. Utrolig kvalm og helt elendig form. Best og bare holde senga når det er sånn. Nå har jeg ikke kastet opp på en stund, men er forstatt veldig kvalm og slapp så blir nok i senga resten av dagen.

Skjønner ikke helt hva dette kan være, men kan ha en sammenheng att jeg spiste grøt i går. Noe som inneholder masse melk, noe magen min ikke er veldig glad i. En annen forklaring kan være att både mamma å pappa har hadd denne formen for sykdom iløpet av de siste ukene, men da skulle man i grunn tro jeg hadde fått det før. Så jeg holder en knapp på melka, eller ett eller annet jeg har spist.

Er iallefall ikke noe kult å ligge å være kvalm, er faktisk det verste jeg vet om. Når man har vondt i hode eller noe sånn kan man jo ta smertestillende for det, men når man er kvalm er det så å si ingen ting som hjelper. Alt blir liksom bare verre av alt man putter inn i munnen.

Nå har jeg iallefall snakket med mamma og hun skal kjøpe med cola på vei hjem fra jobb. Det hører liksom med når man er kvalm å jævli, skjønner ikke helt det heller egentlig. Jeg liker jo ikke cola en gang, men ettersom det liksom skal "virke" så er det det jeg prøver å få ned. Snedig opplegg.

Krysser fingrene for att dette er noe som går over like fort som det kom og att det ikke er smittsomt. Senga er ikke noen værende plass over flere dager iallefall!

0 kommentarer: