mandag 26. mai 2008

Feriepengene er ankommet.

Var inne å skjekket kontoen min isted å fant da ut att det var noe som ikke stemte med saldoen. Dette er jo helt i orden når den er for høy iforhold til hva man tror den skal være. Det viste seg å være feriepengene fra NAV som hadde kommet inn. Var ikke den kjempe store summen, men noen tusen kommer alltid godt med.

Jeg vurderer og kjøpe meg fotokamera for de, har ikke det så hadde vært kjekt å ha. Både med tanke på å ta bilder av chinchilla og ikke minst for å ta bilder av alt annet. Ha med ferie osv. Blir nok ikke noe handling i dag, men har så vidt begynt å se litt på. Jeg kommer ikke til å legge masse masse penger i det, men heller kjøpe ett som er helt ok. Trenger ikke noe super flott og topp moderne. Skal jo bare ta bilder som ser ok ut liksom.

Den modellen jeg har sett mest på så langt er Casio Exilim EX-Z1200 , dette er kåret til best i test av tv2 hjelper deg og koster ikke mer enn ca 2000kr. Kan velge mellom rød, sort eller sølv. Men jeg tror jeg vil ha sølv eller sort om det blir dette. Men som sagt. det blir ikke noe kjøp enda.

Formen er fortsatt ikke bra. Har holdt senga i hele dag. Eneste jeg har fått i meg er litt cola, men denne har holdt seg inne også, noe jeg er veldi fornøyd med. Skal prøve meg på litt mat etterhvert, men har ikke lyst på noe som helst så hva det skal bli er jeg sannelig ikke sikker på.

Nå skal jeg sette på "The devil whars prada" og fortsette og date senga mi. Blir nok her til i morgen tenker jeg. Krysser fingrene for att formen er såpass att jeg da er oppegående å kommer meg på jobb igjen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Exilim-serien anbefales! Har s-500 som er noen år gammelt, men strålende opplegg.. I tillegg er det bittelite!