onsdag 21. mai 2008

Om å legge igjen kommentarer

Jeg ser hver dag att besøkstallet i bloggen min øker, noen dager med mange, andre dager med få. Men det som er felles for alle dager er att det er veldi lenge imellom hver gang noen av innleggene blir kommentert. Jeg lurer litt på hvorfor. Jeg vet jo med meg selv att jeg er innom blogger, både fast og mindre fast som ikke jeg kommenterer også, men igjen spør jeg, hvorfor?

Det er jo kjempe koselig å få tilbakemeldinger og kommentarer i bloggen, samt att det også er en pekepinn på om bloggen faktisk er "bra" eller ikke. Så hvorfor er vi ikke flinkerer med å kommentere det hverandre skriver? Nå skal jeg være den første til å innrømme att jeg gir en lang i hva andre mener om det jeg skriver, da dette er mitt sted og her skriver jeg det jeg føler for, min mening, mine tanker. Men jeg er veldig åpen for att andre skal komme med innspill, og er ikke redd for att andre skal mene noe helt annet enn hva jeg mener.

Jeg har med dette satt meg ett nytt mål, jeg skal ta meg selv i nakken og bli flinkere til å kommentere det jeg mener fortjener en kommentar. Jeg er også "frekk" nok til å oppfordre alle dere andre der ute til å gjøre det samme;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er den der fordømt bilde med bokstaver, er jo umulig å se hva som står der. I tilegg er det ikke noe artig å komentere på blogger.com. Hvor får du mest traffik fra? Er det kudos og bloggrevyen? For de gir deg mange, men dårlige treff. Folk som kommer inn på siden, så drar de med en gang, uten å kommentere.

Jeg derimot er glad i å kommentere, siden da får jeg linket til bloggen min. Jeg får rimelig mange kommentarer i forhold til antall besøkende. Se selv på: Jeg vil ha Linux

ღTindraღ sa...

Knut: Takk for kommentar:) Jeg er enig med deg i det med att det er litt teit att man må skrive inn de teite bokstavene som man ser i bildet, men igjen, det kan jo være en god ting or å forhindre spam. Nå skal jeg være såpass ærlig å innrømme att jeg er langt i fra noen data ekspert, men vil tro det er grunnen til att de er der.

Jeg er ikke sikker på hvor jeg har flest besøkende fra egentlig. Men noen kommer sikkert bare innom som du sier.

Du har fått mange komentarer i din blogg ser jeg ja:)

Anonym sa...

Som på min blogg har jeg nå lagt til sånne matte spørsmål. De er enklere enn de kryptiske bokstavene.