tirsdag 1. april 2008

Rengjøring i chinchillabua

I dag når jeg sto opp begynte jeg med å rydde og rengjøre på chinchillarommet. Flyttet litt om på burene og sånn også. Etter jeg var ferdi med å rydde å støvsuge kjørte jeg 6 sekker med gammel spon og dritt til hegstamyra. Kjekt å bli kvitt masse søppel iallefall. Skal ta en runde der jeg går igjenom alt av utstyr jeg har også. Helt sikkert en dunge som kan kastes der også. Mye som bare ligger og slenger og som aldri blir brukt.

Gleder meg masse til jeg får de nye burene mine fra Tove. Håper jeg har tatt rett mål slik att de passer inn bare:P Man vet jo aldri med mine måle ferdigheter. Hehe..

Ellers oppryddnings dugnaden på bua tok jeg en etterlengtet dusj. Litt støvete kan man si:P

Resten av kvelden har gådd med på å se tv og slappe av.

Ingen som har klart å lure meg i dag heller så da må man vel si seg fornøyd. Jeg må dog si jeg likte spøken adressa kom med. El politi biler. Den hadde så klart vært enda bedre om det hadde vært sant. Men litt morrsom var den jo. Likte også den fra Norske Skog, om att det er ett problem med ferre og ferre solgte aviser ettersom flere og flere leser avisene på nett. Dette har vistnok endt med att de har omgjustert en ene papir maskina til å lage do papir da dette er noe det er og blir ett jevnt forbruk av. Men den første prøven av dopapir skulle vistnok ha blitt litt feil så derfor kunne folk komme å hente do papir som de ikke kunne selge. Eller man kunne ringe for å reservere det man måtte ha. Sikkert en del som kjørte opp med henger og godt mot som ble rimelig skuffet:P

0 kommentarer: