mandag 31. mars 2008

En dag helt som normalt

I dag våknet jeg med migrene anfall. Måtte ringe fysioterapauten å informere om att jeg ikke klarte å komme meg nedover. Merker mega stor forskjell på hode etter att jeg sluttet på medisinen min altså. Ikke bra! Får heldigvis låv til å begynne igjen nå ettersom de har konstantert att den ikke er grunnen til slapphet, sjelvinger og hårtap. Kan ikke si jeg gleder meg til å begynne med opptrapping igjen, men satser på att det ikke blir like lille som sist gang.

Etter å ha såvet ett par timer til var hode litt bedre å jeg klarte å komme meg opp. Bestemte meg for å dra en tur på butikken bare for å ha noe å holde på med. Når jeg kom ned dit fant jeg ut att jeg skulle kjøpe hårfarge. Bestemte meg for å gå for en helt naturlig brunfarge denne gangen.

(Før farging)


(Etter farging)

Kan ikke si jeg ser noen stor forskjell annet enn att det kansje ser litt mer jevnt ut nå. Er iallefall fornøyd tross alt den lille forskjekken det ble:)

I morgen er det 1.april. Da må man passe seg for å ikke bli lurt iallefall. Jeg vet ikke om jeg orker å legge den helt store jobben i å komme på noe bra å lure folk med men vi får se:P Man vet jo aldri hva som kan skje i mitt lille hode;)

0 kommentarer: