søndag 13. april 2008

Bursdagen min, 23 år:)

I dag blir jeg 23 år. Syns ikke det er lenge siden jeg hadde bursdag sist jeg, men er tydeligvis gådd ett helt år siden det.
Dagen startet med frokost på senga fra min kjære. Super koselig:) Etterpå gikk vi en liten tur med hundene. Var super deilig vær i dag med skyfri himmel. Kunne ikke blitt bedre. Når vi kom tilbake dro vi på heggstadmyra for å kjøre gocart. Kjempe morro!! Ble selfølgelig knust av knoll og tott (Erlend og Stian) som har kjørt mange ganger de siste årene. Men neste gang så skal de få se ja! Hehe..

Når vi kom hjem igjen var det tid for middag. Kyllingfilet og ris, med salat. NAM! Harald kom også å spiste middag. Trivelig!

Etter middagen dro jeg og Ingmar ned og hentet farmor, så var det tid for kaffe og kaker. Og ikke minst pakker:P

Gavelista ble som følger:

  • Farmor - 200kr
  • Ingmar - Dyne og antenne til tven
  • Foreldrene til Ingmar - Sengetøy med hjerter
Har jo også tidliger fått gave fra mamma og pappa; Rikstv pakke og dekoder.
Kjempe fornøyd med alle gavene! Gleder meg til å legge meg i kveld kan man si! Hehe:)

Nå har Ingmar og Uno dradd hjem til Ålen igjen. Har hadd en superfin dag!

0 kommentarer: