lørdag 12. april 2008

Besøk av kjæresten min

I dag fikk jeg besøk av min kjære igjen:) Lenge siden jeg har sett han nå så var aldeles supert! Er jo igrunn det uansett om det er to dager siden sist eller om det er to månder, men man merker iallefall savnet på en helt annen måte når man ikke har møttes på noen uker. Uno var som vanlig med. Vi var litt spente på hvordan dette skulle gå den gangen her ettersom Ronja har løpetid, men foreløbig ser det ut til å gå rimelig greit. Har hadd noen episoder der Uno har funnet bakparten til Ronja meget innteresant, men hva kan man si, gutter er gutter. Hehe...

Jeg, Ingmar og Mamma var en tur rundt på butikker i dag da Ingmar skulle lete etter ski. Urfundig nok var det nesten ikke verken ski eller skisko å oppdrive. Skulle tro dette var noe det var megasalg på nå, men den gang ei. Handleturen ente med att jeg kjøpte meg ny jakke. softshell jakke av fargen lyseblå. Jeg ble kjempe fornøyd. Har ikke noen andre vårjakker så denne blir nok mye brukt nå framover.

Hadde egentlig planer om å dra til byen i dag, men bestemte oss heller for å være bare hjemme. Vi spiste hjemmelaget pizza og leide sikkert århundrets dårligste film. Denne ble dog avsluttet før den var halvferdig. Men var iallefall en trivelig kveld.

Nå blir det natta for vår del, å gjett hvem som gleder seg til å ligge ved siden av kjæresten sin?

0 kommentarer: