fredag 28. mars 2008

Ulykken i Ålesund

Leste på vg.no i dag att den ene 23åringen som er savnet etter rasulykken i ålesund hadde skrevet blogg innlegg bare noen timer før ulykken skjedde.

Når man ser bilder av slike ulykker på tv og i aviser er det ikke helt lett å se att dette faktisk er noe som har skjedd. Men når man da ser blogger eller hjemmesider fra de personene som er savnet etter noe så grusomt får man ett nærere syn på det hele.

Jeg ønsker vel egentlig bare med dette innlegget å si att jeg føler med alle som er bersørt av ulykken.

  • De som er savnet
  • Pårørende
  • De som har mistet huset sitt
  • Alle som er evakuert
Jeg skulle ønske jeg kunne ha sagt att jeg håper de finner de savnede i livet, men ettersom timene og dagene går er det vel ikke den helt store sjansen for att det vil skje.

0 kommentarer: