onsdag 26. mars 2008

Jeg og Tussi på tur til Ålen

I går kveld kjørte jeg og Tussi oppover til Ålen for å besøke guttene våre der. Vi var framme her ca klokken 21.00 og så ut som både Tussi og Uno satte pris på å møtes igjen. Tussi skjønte ikke helt alle de "nye" lydene som f.eks hvr gang det knaket i veen som lå i ovnen var hun sikker på att det kom noen. Begge hundene sovnet rimelig fort da vi gikk for å legge oss.

I dag har Tussi, Uno og Mira vært ute å lekt i snøen. Jeg tar ikke sjansen på å slippe Tussi løst så hun får leve med å ha på bånd når de er ute å herjer. Tar ikke sjansen på att hun stikker av så da blir det sånn.

I morgen kveld skal det feires bursdag her da Ingmar blir 31år. Etter selskapet må vel jeg å Tussi sette nesen nordover igjen ettersom jeg skal til lege å fysioterapaut på fredagen.

0 kommentarer: