fredag 15. februar 2008

Røntgen kontroll av foten

I dag var altså dagen kommet for å dra på røntgen kontroll av foten. Skal på legekontroll førstkommende mandag så da vil jeg vel også finne ut hva bildene viser.

(Jeg personlig syns de ser litt skeive ut, men er mulig det er sånn det skal være. Hvem vet...)

Andreas var en knupp å kjørte meg til å fra i dag. Hadde egentli regnet med jeg måtte ta taxi med tanke på att timen var klokken halv 3, men siden Andreas hadde fri og var en engel slapp jeg det. Helt i orden og slippe å bruke penger på taxi og atpåtill kunne snakke masse skitprat på tur opp å ned;) Ble også med en tur hjem til Andreas etterpå en liten time. Trivelig å møte Linn igjen:)

Har også kjedet meg litt i dag og i den forbinnelse har jeg testet ut webkameraet på den nye pcen. Vet ikke om jeg skal si att ressultatet ble så bra, med tanke på motivet, men jeg er iallefall fornøyd med kvaliteten på bildet. Faktisk mye bedre enn på HPen. Kan jo selfølgelig være noe med innstillingene jeg ikke helt har gjort riktig på den også da, men slik som jeg har fått satt den opp så må jeg si meg mer fornøyd med acer`n.

(Nesten litt skremmende uttrykk her vil jeg påstå)

0 kommentarer: