lørdag 16. februar 2008

En morsom mail

Fikk en morsom mail fra Janne Karin her forleden som jeg fikk lyst å dele. Den var som følger:

En farlig livstidsfange rømmer fra fengselet der han har sittet inne i 15år.
Han bryter seg inn i et hus for å lete etter penger og våpen, og finner et ungt par i sengen.
Han beordrer den unge mannen ut av sengen og binder han fast i en stol.
Han binder jenta fast i sengen, legger seg over henne og kysser henne i nakken.
Så reiser han seg opp og går ut på badet. Mens han er på badet sier den unge mannen til kona si:
'Hør her kjære, denne mannen er en rømt fange, bare se på klærne hans.
Han har sannsynligvis sittet lang tid i fengsel og har ikke sett en dame på årevis.
Jeg så hvordan han kysset deg i nakken. Hvis han har lyst på sex, ikke kjemp imot, ikke protester, bare gjør alt han ber om.
Tilfredsstill han uansett hvor motbydelig du finner han. Han er sannsynligvis veldig farlig og hvis han blir sint kommer han til å drepe oss begge.
Vær tapper kjære, jeg elsker deg.'
Til dette svarer kona: 'Han kysset meg ikke i nakken, han visket meg noe i øret.
Han fortalte meg at han var homofil, at han syntes du var søt og spurte om vi hadde noe vaselin i huset. Jeg fortalte han at vi hadde vaselin på badet.
Vær tapper kjære, jeg elsker deg og.'

0 kommentarer: