lørdag 2. februar 2008

Hva skjer egentli?

I natt da jeg skulle inn for å se til dyrene fant jeg enda en chinchilla dø. Denne gangen var det den ene babyen til Magic og Jasmine. Hun var helt frisk og fin bare noen timer tidligere. Skjønner ikke hva som foregår. Hun lå på ryggen i buret rett under den øverste hoppehylla, så kan være hun bare har ramlet ned, men er litt skummelt med tanke på att det ikke er så mange dagene siden Wanted døde.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal forholde meg til dette. Er det flere som dør nå blir det iallefall obduksjon av den. Men har jo tatt mange kurer av masse forskjellige typer medikamenter siden i høst da jeg også mistet masse dyr og da fikk beskjed om att det var e-colie som var problemet.

Det som også er rart er at det bare er ungdyr og babyer som dør. Ingen avlsdyr eller voksene. Skal ringe litt rundt på mandagen for å prøve å finne noen som kansje kan svare meg på hva dette kan være for noe dritt. Om det fortsetter sånn vet jeg iallefall ikke hvor mye lengere jeg orker og avle. Lite poeng å avle når alle babyene jeg skal beholde selv dør.

Men men.. Vi får bare krysse fingrene for att dette bare er noe tilfeldig og ikke noe smittsomt og skummelt.

Ellers i dag så har jeg vært slapp som vanlig. Fikk ikke sove noe før i halv 9tia i dag, og i 12 tia begynnte hundene å bjeffe så da var det bare å stå opp og gå ut med de. 3 timer med søvn i døgnet er ikke helt opptimalt merker jeg... men men, får vel bare satse på at det går seg til også..

1 kommentarer:

Grete sa...

Huff dette var trist og høre bodil :( håper at dette bare er en tilfeldighet. Og håper at du ikke gir dette opp, det hadde værtfall vært trist om du sluttet helt :( *Trøste klem*