onsdag 20. februar 2008

Børsting av dyr

I dag har jeg satt meg ned for å finne ut hvordan dyr jeg skal stille på utstillingen den 1.mars. Slik som ting ser ut nå tror jeg det blir 3 stykker som blir med herifra. Heaven, Roxsette og Dream. Alle disse tre ser ok ut for tiden og med litt stell blir de nok klare til å stilles. Selfølgelig kunne de ha vært enda bedre, men om man skal sikte etter å ha de i toppform er det ikke mange dyr herifra som kan være med iallefall.

Så i dag har jeg børstet over Dream og Roxsette og gidd alle tre badesand. Egentlig så kunne jeg ha tenkt meg å stille Sunday også men hun er jo som kjent drektig så da er det ikke låv å stille henne, men hun ser bedre ut nå en noen gang før. Kansje ikke så rart att men legger på seg litt når man har unger i magen da men.. Hehe..

Iallefall så tror jeg jeg har bestemt meg, noe som er rimelig godt gjort med tanke på att det fortsatt er noen dager til påmeldingsfristen går ut. Jeg pleier som regel ikke melde på før den dagen den går ut å da ikke før utpå kvelden den dagen heller. Typisk det der.

Ellers går nå alt sin vante gang her. Fått time til fysioterapi å skal starte med det på mandagen som kommer. Fikk heldigvis plass på nermeste fysikalske institutt. Så da slipper jeg å dra så langt. Det er jo helt klart en fordel!

Vurderer tanken på å prøve å kjøre bil i dag. Skal se om jeg får mamma eller pappa til å kjøre den opp til huset for meg så jeg slipper å skli nedover bakken for å komme meg til den. Sikkert en fordel å slippe det. Hadde vært kjekt å klart å kjøre bil iallefall. Mye friere da!

Det var dagens stemningsrapport!

0 kommentarer: