tirsdag 8. januar 2008

Eu kontroll av bila

I dag har jeg vært på Eu kontroll med bilen min. Blir en dyr affere å få den gokjent kan man si:S Har vært litt plaget med att den har gådd varm og sånn den siste tiden og dette skyldes da att vannpumpa har gådd. Dette er ikke noe som trenger å fikses for å få den gokjent, men siden jeg ikke liker å kjøre rundt å aldri vite når den eventuelt kommer til å koke er det vel like smart å bare gjøre det med en gang...

Om jeg skifter vannpumpa samtidig som jeg fikser alt det andre som må til for å få den gokjent vil jeg komme opp i den nette sum av ca 7000kr. Hyggelig overaskelse må jeg si. Egentlig syns jeg dette er litt teit, når jeg blir syk eller skal til legen for å repareres må jeg betale dette selv så syns egentlig bilen kunne ha betalt dette selv også. Må jo ha vært en mye bedre løsning, eller hva?

Tror jeg må søke om eget visa kort til bilen altså, ikke så sikker på att det kommer til å gå, og er vel i bunn å grunn jeg som må betale uansett, man hadde vært eksretmt praktisk om det hadde gådd ann å gjort det på den måten iallefall:P

Uansett, må reprere den slik att den kan bli gokjent, men må vente til etter lønnen har kommet den 15. For før den tid begynner det å bli smått med penger, igjen.. Men hva kan man forvente. Jeg har iallefall ikke mere lån nå. Alt er betalt tilbake så da er det på en måte ok å være blakk den siste uken før nytt påfyll på kontoen;)

0 kommentarer: