søndag 27. januar 2008

Dagen derpå

I dag har virkelig vært dagen derpå. Føles ut som jeg har vært på århudrets fyllekule i går, men kommer vel heller av mangle på søvn og att jeg faktisk har brukt hodet litt mer enn jeg har gjort den siste tiden i går. Våknet vel til liv litt før 12 i dag, men sto ikke opp før i 3 tia. Godt å bare ligge i senga å små duppe.

Sto opp og spiste middag. Så kom Gine for å hente dyrene sine. Gine lå over her i natt, men gal som hun er så sto hun opp tili i dag og dro på kanin utstilling. Å da kan man jo ikke ha med seg en drøss med chinchilla, så disse kom hun tilbake for å hente.

Rett etter Gine hadde dratt igjen kom Torunn for å hente sin chinchilla som hadde vært med på tur. Så etter det var det bare mine hårballer som var igjen her.

Jeg tok en tur på pcen og bare slappet av før jeg gikk igang med å skifte på burene til dyrene. Kan vel si det sånn att jeg ikke tror det er noen som hadde noe i mot å få reint bur i dag. På grensen nå ja.. Men slik blir det når jeg ikke har hadd all verden av mulighet til å klare å gjøre det selv. Men gikk greit å få det til i dag da, tross att jeg måtte stå nesten på en fot på en krakk til tider. Men lever enda...

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen og så blir det vel å ta kvelden etter det tenker jeg. Kjennes ut som om det gjør godt nå:)

0 kommentarer: