mandag 31. desember 2007

Oppdatert layout på hjemmesiden

Da har jeg blitt inspirert av Gine som jobber med sin chinchillaside til og oppdatere layouten på min side også. Vet ikke om jeg er helt fornøyd enda, men nå er jeg iallefall såpass fornøyd att jeg ikke trenger gjøre noe mer på den før jeg legger meg.

Som vanlig smyger klokka seg mot 3. Jeg kan ikke dette med å legge meg i rett tid jeg altså! Og om jeg skal finne på å legge meg før 12 en dag, er det jo bombesikkert att jeg ikke får såve før klokka har pasert 3-4 uansett. B menneske diluks, kan man iallefall konkludere med. Bra det er nyttårsaften i morgen slik at jeg får selskap ut over de sene nattetimer;)

Desverre ble det ikke så jeg får besøk av Ingmar, siden han har blitt syk. Stakkars gutten min! Men bedre å holde seg hjemme når man ikke er i form og uansett så frister det ikke med en forkjølelse nå, så er sikkert like greit. Vi kan alltids møtes igjen til neste år å ta igjen det tapte vi vettø;)

Siden Ingmar ikke kommer, blir det så Shamini kommer oppover istede. Det blir sikkert kjempe kos!! Hadde det knall bra på julaften iallefall så tviler ikke ett sekun på att nyttårsaften ikke skal bli vel så bra;)

Kjenner jeg gleder meg til i morgen jeg;)

0 kommentarer: