torsdag 20. desember 2007

City syk tur

I dag var det også klart for en liten handle tur. Såv først lenge i morrest. Godt:) Ingmar var oppe lenge før meg, kan ikke si når siden jeg ikke fikk med meg når han sto opp, men han var iallefall påkledd å våken når jeg våknet. Hihi..

Harald skulle låne bila mi i dag så han kom å hentet nøkkelen til den ca klokken halv 2. Etter det dro jeg og Ingmar på City syk. Var masse biler der, men fant til slutt en parkeringsplass rimelig nerme. Var ikke så avskremmende mye folk der egentli, hadde egentli trodd det skulle være flere. Men det er jo en god ting det da. Er kaotisk nok der opp selv uten folk egentlig. Vi fikk tak i de siste tingen vi skulle ha og bestemte oss for å dra hjem igjen.

Når vi kom hjem var det egentli bare å slappe av å ta livet med ro å spise middag som gjalt. Mamma skulle kjøpe med en ting som skulle inn i gaven til Ingmar så han kunne ikke dra hjem før hun kom hjem.

Ingmar dro hjem i halv 9 tia. Utrolig bra når han er her eller jeg er der, men dette med å si hade er ikke noe kult. Håper bare han kommer på Nyttårsaften!

0 kommentarer: