lørdag 22. desember 2007

Barnslige Bodil

Da har jeg fått meg playstation 2. Eller fikk den vel ikke, måtte kjøpe den da. Jeg har i en tid nå tenkt på denne tanken om å kjøpe meg en spillemaskin av en eller annen sort med tanke på att jeg snart skal oppereres og da antageligvis vil komme til å ha noen timer i senga etterpå. Så da er det jo fint med noe man kan leke med;)

Erlend og Stian har lenge hadd ps2, men tanken på å bare låne denne var ikke helt optimal. Jeg kjenner mine brødre og er ganske sikker på att det hadde blitt krangling av en eller annen form om jeg bare hadde lånt maskinen deres å vips hadde jeg ikke hadd noen maskin å spille på alikavell.

Men så var jo også saken den att jeg egentlig ikke trengte en maksin til mange tusen kroner. Kommer sikkert ikke til å bli brukt så mye, så da er det litt sløsing å kjøpe en ny nintendo wii, xbox 360, eller en ps3. Så derfor foreslo jeg til mine småbrødre att jeg kunne kjøpe av de ps2en deres. Til å begynne med var ikke stian så hypp på det, men da han skjønte att de kunne spleise og få råd til å kjøpe en nintendo wii for pengene ved å selge meg ps2en var det greit. Så da ble det handletur for å kjøpe nintendo wii og nytt ps2 spill.

Dro opp på tiller området. Mange elektrobutikker i nerheten av hverandre der så bra plass å dra om man skal skjekke priser å sånn. Fikk kjøpt wii`en og mario spill til den. Jeg kjøpte meg Spyro, ett plattformspill der man er en liten drage og skal overvinne apekongen. hihi, ja jeg er barnslig, men dette er spill som passer meg perfekt!

Så var det bare å sette nesa hjemover og koble opp den nye wii maskina. Er iallefall to småbrødre her som ikke er serlig snakkende til for øyeblikket. Ser ut som de har blitt en del av mario verden begge to;)

Å ja, jeg har prøvd spillet mitt jeg også, å ja, det falt i smak:)

4 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Jeg elsker Spyro! Han er verdens søteste vesle skapning.. :D *murr* Har vi en date? ;)

ღTindraღ sa...

Seff har vi date snuppa;)

Anonym sa...

hehe...farlig å se at du faktisk er veldig lik meg Bodil. Jeg også har ps2 og spayro. Liker sånne barnespill med verdner å sånne ting..det er så digg!! Si fra om du vil låne deg noen spill da..hehe. Kjøpte meg familien robinson spillet her i forrige uke jeg..hihi. Kosemed;)

ღTindraღ sa...

Gine: Kansje det ja, skal nemelig ikke se bort fra att jeg har spilt meg nesten igjenom dette spillet før jeg skal oppereres og da er på en måte litt av poenget som det var ment til borte:) hihi... Godt å vite att vi iallefall er 3 stykker som er barnslige av oss;)