lørdag 12. juli 2008

Sex and the City, The Movie

I kveld har jeg sett, Sex and the City: The Movie. For å være helt ærlig har jeg ikke sett mer enn kanskje to episoder av tv serien Sex and the City, så hadde derfor egentlig ikke noe som helst forhåpninger til filmen. De få episodene av serien jeg har sett har dog vært underholdene, men jeg har aldri blitt hektet på noen måte.

Filmen vil jeg si jeg ble positivt overasket over. Selv om jeg ikke har noe forhold til jentene fra før tok det ikke lang tid inn i filmen før jeg følte at jeg kjente de alle sammen. Filmen var også underholden, men hvordan jente er det som kan si att kjærlighetsproblemer, humor og fine mannfolk ikke er underholdene?

Det er nok en viss fare for at jeg kommer til å se mer
Sex and the City, nå etter att jeg har sett filmen enn hva det var tidligere. Nå har jeg som sagt fått ett "forhold" til personene, noe som gjør det hele mye mer spennende. Også med tanke på att filmen er en videreføring av serien gjør jo det hele mer spennende.

Dette er en film jeg vil anbefale til alle jenter der ute som liker romantiske komedier. For uten tvil så er dette det på høyt nivå. Kan også tro det er mange gutter som har ett å annet å lære av denne filmen. Uten tvil er det iallfall mange mannfolk med i filmen som kan dette med å behandle en dame, dog med noen feiltrinn her og der. (Men hvem kan forvente noe annet?)

Filmen får iallfall en god 5 fra meg om jeg skal la terningen rulle. Hadde sikkert kunne nådd 6 også, om jeg hadde vært mer forberett å faktisk sett mer av serien på forhånd।

(Bildet er lånt fra filmweb.no)

सी यू

0 kommentarer: