torsdag 10. juli 2008

Ny veske

I dag har jeg lett etter den "perfekte" veske på nettet. Og etter litt leting fant jeg en som så ut nesten akkurat slik jeg hadde forestilt meg på forhånd på ellos.no. Den er ikke for stor, men heller ikke for liten. Genialt om man skal på handletur, cafe, eller andre ting som ikke krever att man har med seg så alt for mye.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en sort veske, men denne hadde en såpass grei brun farge att jeg bestemte meg for att fargen ikke kunne avgjøre når alt annet er topp.

Inni denne godsaken finner man to rom som begge har glidelås i toppen, samt ett åpent rom. Den har også mobilrom (som jeg aldri helt har skjønt poenget med).

Nå er det igjen bare å smøre seg med tålmodighet, men pakkene fra ellos pleier å komme rimelig fort så håper ikke det blir noe annerledes den gangen her.

सी यू

0 kommentarer: