mandag 14. juli 2008

Kjeder meg

Ja, jeg kjeder meg. Klokka er snart 3 og det er heller lite å finne på. Burde vel egentlig ha lagt meg for å sove, men jeg er ikke trøtt så da er det poengløst å i det heletatt prøve på det. Nå har jeg slådd ihjel litt tid med å lage meg enda en ny banner. (ja, jeg vet det begynner å bli nok nå) Jeg likte ikke helt fargen på den siste, så bestemte meg for å heller ha en i hvit.

"Ordtaktet" på banneren denne gangen er hentet fra sangen "Love me for what I am" med Carpenters. Dette er ikke musikk jeg hører på til vanlig, men denne sangen syns jeg sier ALT.

Her er sangen:



Som sagt, teksten sier alt. Om man ikke kan være gla i en person for den man er så er det ikke noe å satse på. I enkelte tilfeller sikker synd men sant.

सी यू

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe ikke dumt! Eller bare se det på Surfthechannel.com?