mandag 14. juli 2008

Ikea tur

I dag har jeg, mamma og pappa vært på ikea tur। Egentlig ikke noen stor hendelse i seg selv, men med tanke på att pappa får fysisk vondt bare av å kjøre forbi ikea ble vel både jeg og mamma rimelig inponert over att han mer eller mindre frivillig ble med।


Jeg må vel ærlig innrømme att dette er den morrsomste ikea turen jeg har vært med på। Både mamma og pappa var i kjempe humør og tullet å fjaset, å så lenge man da legger seg på den linjen blir alt utrolig morsomt. Kjøpte med meg litt småting som telys, telysholdere, bateri og ny taklampe. Ikke de helt store tingene med andre ord.

Etter vi hadde vært på Ikea dro vi innom intersport en tur. Der fant jeg ENDELIG championsokker som jeg ikke har sett i butikkene på lenge. (slike lange, gode som man kan dra langt opp eller ha utenpå joggebukse) Endte opp med å kjøpe to slike par samt en adidas joggebukse (Ja, enda en joggebukse. Man får aldri for mange joggebukser vel?).

Nå er vi alle tre rimelig slitene etter handleturen og skal snart sette oss ned å slappe av med røykalaks og eggerøre. (NAM) Blir en bra slutt på dagen iallefall!

सी यू

0 kommentarer: