fredag 20. juni 2008

Rolig Fredagskveld

Hadde egentlig store planer om å dra til Selbu på sommerfestival i kveld. Dette har egentlig blitt en liten tradisjon ettersom jeg har vært der iallefall Fredag eller Lørdag de siste 3årene. Men da jeg ble vekt klokken kvart på 11 i dag med spørsmål om jeg kunne kjøre oppover to feststemte jenter som allerede hadde begynt festingen bestemte jeg meg for å avente med å delta på festen til i morgen. Blir litt for lang tid for min smak å være edru på festival fra klokken er litt over 12 og helt til klokken er midt på natten. Desuten så er det i morgen det er den beste musikken.



Snill som jeg er så kjørte jeg en tur oppover til Selbu i formiddag, så da ble alle fornøyd:) Å en ting er iallefall sikkert. Folksomt blir det. Å helt sikkert masse liv og stemning. Krysser fingrene for att værguden holder seg på vår side så det ikke blir en våt opplevelse for alle festemte trøndere som har tatt veien oppover.

Nå sitter jeg å venter på att "The Truman Show" skal begynne på tv2 filmkanalen. Den er det lenge siden jeg har sett. Men husker den godt. Så med andre ord blir det avslappning, og mimrekveld med en "god" gammel film i kveld. Ikke så ille syns jeg:) Kansje ikke så veldig spennede, men etter min smak er det like bra å ta det helt med ro en Fredagskveld som å drikke seg under bordet og dra på pubrunde i byen. Men selfølgelig, forandreing fryder!

सी यू

0 kommentarer: