mandag 2. juni 2008

Ny(e) A-plan(er)

I dag var jeg, Shamini og Øyvind en tur til byen. Jeg har planlagt at jeg skulle bytte ut a-planen min i en likedan sort en, men det har ikke vært noen butikker som har hadd den inne. Men i dag fant jeg den på bokhandelen på Trondheim Torg. Kostet ikke mer enn 160kr heller, med student kalenderen for neste skoleår.

Men... Jeg fant også en kjempe søt blå en som er en størrelse mindre enn den jeg har fra før. Klarte selfølgelig ikke å gå ifra denne heller. (Ja jeg vet jeg er oppslukt av a-planer) Denne er litt enklere å ha med seg når man skal ut på byen å slike ting. Passer litt bedre i små vesker. Men alikavel kjekt å ha kalender, ettersom jeg er avhegig av det.

Herlig sommervær i dag også. Kunne faktisk kjøre scooter uten å ha på jakke i dag. Utrolig digg! Alle meldinger viser att dette været skal holde seg de neste dagene også. Kan ikke bli bedre enn dette altså!

सी यू

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Du, du har en A-plan-fetisj! Og du er i ferd med å smitte meg... *flire* <3

ღTindraღ sa...

Jeg kan ikke noe for det, å jeg vet det er smittsomt:)