lørdag 21. juni 2008

Ny mobil

I dag etter jeg sto opp ble jeg sittende med pappa å diskutere mobil. Mobilen min har vært syk den siste tiden i form av att den henger seg opp, folk får ikke sms som jeg sender og når jeg snakker i den detter singnalet ut. Den har også plaget folk med ekkolyd helt siden jeg kjøpte den, men dette har ikke jeg hørt noe til da det bare ser ut til å være de som sitter i den andre enden som opplever det problemet.

Etter samtalen med pappa kom også mamma fram til att hun skulle ha seg ny mobil, så da dro alle 3 oppover til tiller for å se hva de hadde i butikkene og ikke minst skjekke prisene.

Vi dro innom Siba, Ekspert, Smart Club, Elkjøp, Ekjeden og Lefdal. Kan si det på den måten att det ikke er flere butikker i det området der de på noen måte kunne ha telefoner til andre priser enn hva vi har skjedd i dag:) Butikkene stengte klokken 6, og både jeg å mamma endte opp med å handle på Ekspert. (Det var den første og siste butikken vi var innom)

Jeg endte opp med en mye enklere modell enn hva jeg hadde fra før, men da også til en mye snillere pris. Kom faktik bare på litt over 1500kr ulåst, uten abonemang. Nemelig en Sony Ericsson W350i, i fargen Electric Black. Den er liten og lett. Og bare supersøt!

Var litt i tvil på hvordan farge jeg ville ha, ettersom de hadde den i lyseblå også. Men bestemte meg for å ta denne. Helst ville jeg ha den som er sort med lilla der denne er orange, men den var det ingen som hadde. Å alle kjenner vel meg, når det skal være så skal det være med en gang.

Nå har jeg lagt over alt av bilder og ringetoner til den nye telefonen og oppgradert den slik att den har fått 2g minnekort. Om dere vil lese mer om denne telefonen kan dere gå inn her.

Nå stikker jeg til Selbu på sommerfestival. Skriver mer når jeg kommer hjem!

सी यू

0 kommentarer: