onsdag 4. juni 2008

Funnet drømmekjolen?

Kansje jeg nå endelig har klart det, altså å finne drømmekjolen. Jeg har vært inne på forever21 etter tips fra merethee og der fant jeg egentlig alt for mye søtt. (ikke så stor bombe det da kansje)


Jeg endte opp med to kjoler samt øredobler og arbånd. Må jo ha litt stasj også til sommeren:)

Den ene kjolen var egentlig helt slik som jeg hadde forestilt meg att jeg ville ha den på forhånd, både på farge og stil egentli. Så den er jeg spent på.

Den andre er en annen farge enn jeg ville ha valgt om jeg hadde muligheten, men likte snittet på den veldig godt. Så håper den er like fin i virkeligheten som den er på bildet.

Øredobblene er store søvringer, samt noen små perler og stener. (må ha flere ettersom jeg har 6 hull til sammen i ørene)

Armåndene er også helt enkle sølv. Jeg vil ikke ha sånne store fargerike greier, men heller holde det litt enkelt.

Nå har jeg gidd meg selv handlestopp. Blitt litt mye shopping den siste tiden så nå er det på tide å roe ned litt;) (Ja, jeg vet det ikke er sikkert jeg klarer å holde den der, men er iallefall verd ett forsøk om ikke annet)

सी यू

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, den kjolen er jo så søøt :D