onsdag 25. juni 2008

En skrue mindre

Da har jeg vært å tatt ut skruen fra foten min. Som vanlig var lokalbedøvelsen ikke noen hyggelig opplevelse, men fikk iallfall ikke så mye denne gangen som sist så ble ikke like trangt å vondt som forje gang. Å ta ut selve skruen var heller ikke noen behagelig opplevelse for å si det sånn, men kom meg igjennom det. Men dette var faktisk verre enn den forje opperasjonen om man skal tenke på smertene under selve inngrepet.

Foreløpig er det ikke noe spesielt vondt i foten, men så sitter det nok igjen en del bedøvelse enda. Har en skummel følelse om att det kommer til å bli verre etter hvert som timene går, men har massevis av tabelutter så jeg skal nok klare meg:)

Fikk med meg skruen hjem igjen også. Litt morro å ha den, selv om det er litt ekkelt å tenke på att den har vært inni foten min i nesten 6 måneder. Men men, nå er den iallfall ute og jeg gleder meg til å ha på vanlig sko igjen! Håper alt er over nå, å ikke minst att det er lenge til jeg må ta den andre foten.

सी य

0 kommentarer: