tirsdag 24. juni 2008

Da er alt klart...

jeg har vasket klær, ryddet rommet, vasket badet og skiftet i chinchillaburene. Nå er alt klart til jeg skal operere foten min i morgen. Skal en tur på butikken i morgen før jeg skal ned til legen og handle inn litt god mat og ikke minst pepsi max. Viktig å ikke gå tom for det når man ikke kommer seg noen plass.

Kjennes ut som jeg har gådd med den skruen jeg skal ta ut fra foten nå i en evighet. Kan ikke vente på å på meg vanlige sko igjen, klare å gå vanlig lange dager uten å kjenne att jeg er i ferd med å gnagsår der skruen stikker opp. Blir befriende å bli kvitt den.

Kan nesten si jeg gleder meg, men allikevel så er det jo ikke noe kult med lokalbedøvelse og ikke minst alt som kommer i etterkant av operasjonen. Får å ikke snakke om lydene under selve inngrepet. Selv om det ikke er ett stort inngrep så antar jeg det kommer til å bli noen fine lyder når de skal skru ut skruen som sitter å holder sammen de to benene. Å man vet jo aldri, sist trodde jeg at jeg skulle bli sykmeldt i to uker etter inngrepet, det endte med 3 MÅNEDER! Så hva som skjer vet man ikke før i ettertid har jeg lært...

Nå skal jeg sette på en film og bruke resten av kvelden til å slappe av og nyte livet på to ben, enn så lenge...

सी यू

0 kommentarer: