onsdag 18. juni 2008

Chinchillababy

I dag når jeg skulle skifte i burene til mine hårballer syns jeg det kom rare lyder fra buret til Jasmine og Magic. Etter en nærmere titt så jeg en nydelig liten hårball som satt inne i sovehuset sammen med pappan sin. Det ble en gutt denne gangen og han er ikke stor, veier ikke mer enn 30g lille klumpen. Men han er i super form og hopper og spretter rundt i buret. Tipper han har kommet til verden iløpet av natten eller grytili i morrest.

Jeg var ikke helt sikker på når Jasmine hadde termin ettersom hun tar pauser og styrer dette med når hun klarer på å ha kull selv. Men jeg viste det ikke var kjempe lenge til. Herlig overaskelse iallefall!

Jeg har faktisk tenkt tanken på att en gutt etter disse to hadde vært midt i blinken så da er det enda mer morro når det faktisk kommer som man håper på:) Jeg vet ikke hvordan det blir med mitt chinchillaoppdrett om jeg får leiligheten og alt sånn. Men om alt går etter planen er nok dette en gutt jeg kan tenke meg å beholde.

Nå har familien fått rent og fint bur og alle storkoser seg:)

सी य

0 kommentarer: