onsdag 4. juni 2008

Beauty bag

Akkurat i det jeg har sagt jeg ikke skal shoppe mer, gjør jeg akkurat det motsatte. (hvor typisk er ikke det?) Denne gangen var det dog noe nyttig. Jeg har mange ganger lett etter en beauty bag som kan ha plass til sminken min samt kremer og annet dill dall som ellers har en tendens til å flyte rundt på badet. Nå har jeg da funnet akkurat en slik som jeg lette etter!

Denne fant jeg på B4BEAUTY. Den har en lengde på 26cm, bredde på 22cm og en høyde på 28cm. Samlet vekt er 2.5kg. Tror dette blir super bra! De har denne i mange farger, men ettersom jeg er superglad i blå måtte det bli det også på denne. (selv om fargen heter pastell)Ting å fylle opp denne med er iallfall ikke noe problem. Skapet er fult av ting som roper etter ett nytt hjem.

Blir spennende å den hjem å ta en grundig gjennomgang av alt som ligger i skapene på badet. Er sikkert masse som kan finne veien ned i søpla også tenker jeg;)

सी यू

1 kommentarer:

Charl8 sa...

åhhh akkurat sånn jeg leter etter!! hva kostet den??