fredag 16. mai 2008

SNØ!!! og Sjokoladeboller!

I dag var jeg oppe TIDLIG for å kjøre onkel til verkstedet. Han skulle ha bilen inn på eu kontroll å måtte ha skyss tilbake. Kunne til fordel ha funnet ett bedre tidspunkt enn klokken 7 på morgenen for min del, men det gikk jo forsåvidt greit. Når jeg sto opp å gikk ut for å sette meg i bila var det SNØ på vinduet og hele 1.2grader. ALTSÅ, det har jeg ikke bestilt, nå vil jeg ha sommer, sol og ikke minst, VARME!! Ikke snø. Merket dette var en liten strek i regningen altså!

Kjørte til tiller for å finne onkel og på vei hjem stoppet vi på shell og kjøpte varme sjokoladeboller. Dette gjorde starten på dagen hundre ganger bedre! Ingen ting som kunne ha slådd det der å da tror jeg. Ubeskrivelig godt!

(Nam Nam)

Så lite skal altså til for å gjøre dagen så mye bedre! Selv om klokka nettopp hadde passert 7, og dette vanligvis ikke er ett tidspungt jeg er i våken tilstand i det hele tatt.

Når jeg skulle ut å kjøre igjen senere på dagen var været bedret seg litt og jeg kunne kjøre scooter til jobb uten å fryse på meg det ene og det andre. Var faktisk anntydning til sol! Men ikke varmt akkurat. Værvarselet sier vel att vi må leve med dårlig vær og lave tempraturer i en liten uke til iallefall, men jeg håper fortsatt på ett lite mirakel som gir alle metrologer feil i den teorien.

0 kommentarer: