lørdag 10. mai 2008

Pinsaften

I dag startet dagen med att jeg å pappa kjørte en tur på scooterene våre. Vi kjørte ned til sykehuset og opp til byåsen igjen. Måtte finne ut hvor lang tid jeg brukte og hvor pappa skulle parkere når han skal begynne å jobbe der nede. Morro å kjøre scooter:)


Etterpå var det tid for middag på hverandan. Har hadd strålende vær å 20 grander i dag så spiste selfølgelig ute:) Til middag var det stekt laks og grønsaker. Nam nam!


Etter middagen gikk jeg i dusjen og gjorde meg klar for å dra på bursdagsparty til siv. Skulle være der til klokken 20.00. Kjørte selfølgelig scooter nedover:) Da jeg kom fram var ikke siv kommet hjem enda etter å ha kjørt Stian til byen så gikk inn å vente sammen med Marthe, Ragnhild og Maise. Siv kom hjem ikke lenge etter hun også. Var ett kjempe trivelig forspill, men valgte å dra hjem når resten skulle på byen, ettersom down town ikke helt er min plass og resten hadde drukket, og jeg ikke hadde det.

Noen bilder fra kvelden:

Siv i full gang med å shote med sitron og full pakke!

Mayse og Tonje, begge to er russ nå i år.

Marthe og Ragnhild

Christine og meg



Når jeg kom hjem var det full båltenning på gang her. Eller rettere sagt, bålet hadde vel sett sine beste timer, men var enda en haug med gnister igjen på bakken. Harald laget ett lys show uten like med det, skulle vel ikke ha forventet noe annet, han er jo tross alt lysmann på teateret;) Var iallefall kjempe stili å se på. Å til alle dere som gikk glipp av det, her er en video;)




Lysmester Harald i full sving med å lage show:)

Akkurat i det vi var ferdi med å slukke bålet å hadde pakket sammen tingene begynte det å regne. Hvor flaks var ikke det? (altså, ikke att det begynte å regne, men att vi hadde kommet oss inn til det startet)

Må si det har vært en kjempe fin dag på alle måter. Nå skal jeg finne seng å ikke minst såve lenge i morgen! Det blir super digg:)

0 kommentarer: