søndag 25. mai 2008

"Harrytur" til Sverige

I dag dro jeg, Shamini, Øyvind og lillebror Stian på "road tripp" til Storlien, og da Coop Konsum. Målet for turen var shopping. Kjempe herlig vær, med sol og blå himmel og god stemning i bilen. Kom fram til Storlien i 2tia. Handlet godis, redbull og snus. Tror jeg har så jeg klarer meg i mange måneder av alt nå for å si det sånn.

Etter shoppingen ble det en liten matpause i cafeen, der vi spiste chips. Der spilte de I`m Yours med Jason Mraz, som jeg selfølgelig klarte å få på hjernen. Før vi satte nesen hjemover igjen. På tur hjem kjørte vi etter en rekke av ikke mindre enn 8 motorsykkler. De hadde også vært på "harrytur" og var på vei tilbake til sivilisasjonen igjen.


(Ja den sitter fortsatt fast på hode mitt)

Var vel hjemme igjen litt over klokken 5 og da ble det middag og så kaffe og kaker ettersom lillebror Erlend har bursdag og blir 16år i dag. Blitt stor gutt i dag, og har selfølgelig allerede vært ute å øvelseskjørt:) Slikt må jo til når man blir 16!

Etter kakene og kaffen så jeg "Get over it", en romantisk komedie fra 2001. Ikke veldi morrsom, men veldig søt. Fin underholdning som man ikke trenger å legge veldig mye energi for å følge med på innholdet i:)

Nå skal jeg sette på "Eragon" og kose meg med en kopp med te og slappe helt av, før det blir tid for å finne sengen:)

Takk for en fin tur Shamini og Øyvind!!

PS: GRATULERER MED DAGEN ERLEND:)

2 kommentarer:

a darkened horizon sa...

Selv takk for kjempekoselig tur! :D Det må absolutt gjentas, og gjerne uten spying etterpå.. ;) Love you, babe! *smask*

ღTindraღ sa...

Abselutt, den ropinga på elgen kan jeg god være foruten uansett når det er snakk om altså! Men turen må vi deffinitivt gjenta!