torsdag 3. april 2008

Årets første bursdagsgave:)

I dag fikk jeg bursdagsgave fra mamma og pappa på forskudd. Det var en Sagem motaker og ett termins abomemang for riks tv. Nå har jeg endelig flere kanaler på rommet og kan se det jeg vil uten å tenke på att noen andre vil ha tven for å se noe annet. Tusen takk mamma og pappa!

Ellers i dag har dagen vært rolig. Jeg var til fysioterapaut kl 09.00 i dag. Får beskjed hver gang om att det blir bare bedre og bedre. Leddet er nesten helt bra nå så det eneste jeg må ha inn nå er musklene som ikke er der mer. Kjenner mindre og mindre til foten også, er bare når jeg går mye eller om jeg har trange sko det er noe problem. Også om jeg går på glatt føre å sklir til. Men som sagt så er alt mye bedre nå å jeg håper på å bli helt fin iløpet av kort tid. Må dog si jeg gleder meg til å få tatt ut skruen som sitter der da den har en tendens til å trykke mot alle former for sko, noe som ikke er videre behagelig. Men tiden fram til slutten av mai/juni går jo fort nå så er vel bare å vente på dette også...

Gleder meg til mandagen da jeg skal begynne å jobbe igjen. Blir godt å komme igang med livet slik det skal være! Slik som det er nå er det rett og slett utrolig kjedelig å gå hjemme. Om man har fri noen dager eller en uke er det jo bare greit, men når man har gådd hjemme i snart 3 måneder og ikke klart og gjøre all verden de to første blir man lei! Så skal bli helt fantastisk og komme igang igjen nå:) Vet iallefall att foten holder å det er jo det viktigste!

0 kommentarer: