fredag 21. mars 2008

Føste kveld på hytta


I dag dro jeg og erlend oppover til rindalen for å få noen dager sammen me resten av familien på hytta før påska er over. Var strålende sol og kjempe godt føre hele veien så fikk masse påske stemnig. En litt kranglete cdspiller i bila på vei opp som bestemte seg for å leve litt sitt eget liv, men bortsett fra dette gikk det knirkefritt!
Vel oppe på hytta var jeg spent på hvordan det ville gå å gå på ski. Fikk faktisk på meg skisko også. Skigåing derimot gikk heller dårli. Var vondt å gå å endte med att jeg tok av meg skiene å gikk istede. Var jo ikke mer enn 200m det var snakk om så.

Etter vi kom fram ble det middag å så avslapping. Nå sitter guttene å spiller poker og mamma å pappa er en tur nede til noen naboer for å si hei.

Er meldt sol å fin vær i morgen så da skal jeg gjøre ett forsøk på å få litt brunfarge. Hadde sikkert ikke gjort noe å få litt sol på kroppen. Håper bare det ikke bli vind slik att det blir kaldt.

0 kommentarer: