søndag 16. desember 2007

3. Søndag i advent

Allerede blitt 3 søndag i advent! Heregud så fort tiden går!!! 1 uke å 1 dag til julaften. Helt sykt! Er jo ikke lenge siden det var jul!! Jaja, her må man vel bare følle med i svingene å holde seg fast for å ikke ramle av.

Er iallefall så å si ferdig med julegavene. Mangler bare noen få, men vet hva jeg skal ha så mangler bare å dra å kjøpe de.

Så da er det bare julevasken som gjenstår, må si jeg ser fram til å begynne med den i morgen. Eller ikke! Skal ta en sikkeli oppryddning nå. Alle skap å skuffer skal gåes igjennom. Har så vidt startet med å gå igjenom skapene på badet, dette førte til to fulle poser som går i søpla.

Helt utrolig hvor mye som samler seg opp av kremmer og sånn som man aldri bruker. Men nå har jeg vært flink å kastet mye. Kansje til å med for mye:S hehe, men trenger det jo ikke siden jeg ikke bruker det.

Skal kjøre den samme teknikken i kleskapet og på chinchillarommet også. Kansje det faktisk blir god plass etter hvert? En ting er iallefall sikkert, jeg må legge inn en kjøretur med søppel til forbrenningsanlegget når jeg er ferdig med denne oppryddningen! Ikke att det er så vanskelig å få til da, med tanke på att det blir en del søppel etter dyrene, i form av brukt spon osv, men når man legger til alt det jeg ikke skal ha mer også så er det mulig det blir mer enn en kjøre tur på meg denne gangen.

Gleder meg til jeg er ferdig!!!

0 kommentarer: